Goud in een potteke #19.

  • Een fris briesje op een loeihete dag.
  • Een schaduwrijk terras overdag en zon erop in de vooravond.
  • Als ik Annabelle moet voeden en niet meteen een tetradoek vind, vraag ik aan Kasper om er eentje te pakken. Hij laat dan meteen alles vallen en doet dat. Mijn lieve kleine helper…
  • Mijn zussen die hun neefjes meenamen naar de zoo en wisten te melden dat ze zich schitterend gedragen hadden.
  • Annabelle die doorsliep. (Eenmalig en sindsdien stond ze er plots om de 3u, maar het is wel warm he… )
  • Zebra-cakejes.
  • Een vers opgedekt bed na al die zweterige nachten.
  • Een broek op de markt vinden van 5 euro. Ze zit goed en dat is momenteelal een wonder, dus ik kocht er maar meteen 3.
2 gedachtes over “Goud in een potteke #19.

  1. Uitgeslapen uit uzelf wakker worden voor de wekker… Zal daar iets zeldzamer zijn dan hier, wij hebben alleen een lastige puberhond die ons ook niet laat uitlslapen.

    Like

Geef een reactie

